25 Ocak 2013 Cuma

MİSAFİRLERİM İÇİN

Arkadaşlar yine nasıl uzun bir ara oldu ben sık sık paylaşımda bulunmayı isterken malesef  hep bir koşturma çalışma çıkıyor önüme ve sizlerle istediğim sıklıkta buluşamıyorum...Bugün sizlere misafirlerim için yaptığım bir pastanın fotoğraflarını paylaşayım aslında tarif de vermek istiyordum ama kendim için yaparken biraz göz kararı yapıyorum denemek istediğim malzemeleri karıştırıyorum   oyüzden kabaca bir tarif  vereyim sizde göz kararı yapıyorsanız güzel bir tat çıkarırsınız ortaya ...
Kakaolu pandispanya yapıyor ikiye ayırıyoruz  çemberimizin dibine ilk katı yerleştiriyoruz mandalina suyu ile birkaç kaşık gezdirerek pandispanyamızı ıslatıyoruz  beyaz çikolata ile ganaj hazırlıyoruz orta yoğunluktaki pastacı kremamıza ganajı ilave edip mikserle çırpıyoruz çemberin etrafına bıçakla keserek açtığımız mandalina dilimlerini yerleştiriyoruz ve hazırladığımız pasta kremasını 2-3 cm kalınlıkta döküyor ve diğer pandispanyayı kapatıyoruz artık üzerini süslemekte sizin zevkinize kalmış içinizden nasıl gelirse, ben kalan kremayı üzerine döküp biraz düzledim birazda bitter çikolata eritip incecik bir katman halinde üzerine sürdüm ve çekilmiş fındıkla tatlandırdım.. . 
Mutlu bir hafta sonu diliyorum herkese



Hiç yorum yok: