14 Ekim 2012 Pazar

YAŞ GÜNÜ PASTASI (butik pasta)

Hepimiz haftaya  güzel bir giriş yapıp inşallah güzelde devam edelim .....
Ben bu hafta sonu tatlı bir telaş içerisindeydim bir küçük kardeşimizin yaşgünü pastasını hazırladım terazi burcu olan kardeşimiz aynı zamanda bir öğrenci, pastasının üzerinde hem burcunu temsil eden terazi hemde öğrenci olması sebebi ile kitap kalemi barındıran bir görüntü istedi lezzetini ise vanilyalı pandispanya ,arasında  ise çikolatalı kreme ve fındık parçacıkları  istedi.Biraz zamanımız kısıtlı idi kardeşimizin isteklerini bu süre içerisinde elimden geldiğince yapmaya çalıştım .....Rüçhan kardeşimize  sağlık,mutluluk dolu ,hayırlı,başarılı bir ömür diliyorum ,herşey gönlünce olsun inşallah...
Bu arada buda sizlerle paylaştığım ilk butik pastam, hadi bakalım artık fotoğraflar gelsin dimi ama ?  :)





5 yorum:

sedaSRC(biçerdiker) dedi ki...

yaaa bunlar çok tatlı görünüyor ellerine sağlık tablo gibi valla :)

Unknown dedi ki...

teşekkür ederim canım beğendiğine sevindim :)

Noblesse dedi ki...

şahane, ne çok emek vermişsin, ellerine sağlık.

Unknown dedi ki...

emeksiz yemek olmaz dimi ama :)) çok teşekkür ediyoruummm

ÖZ MODİSH dedi ki...

Ellerinize sağlık çok güzeller bu arada bende ödülünüz var...