13 Temmuz 2012 Cuma

KIRMIZI MAVİLİ PARTİ HAZIRLIĞI


Sıcak bir günün gecesinden merhabalar
Bu gün neler neler hazırladım... Bir arkadaşımın yakını küçük bir kutlama yapacakmış ve bu parti için benden fazla detaya girmeden kırmızı mavi lacivert  renklerini kullanarak  parti paketi hazırlamamı istedi ve istekleri doğrultusunda  mini bir paket hazırladım neler mi yaptım  kağıt kesme makinem ile  kırmızı lacivert  kenarları dilimli daireler kestim bunları üst üste yapıştırıp üzerlerine tek tek harfleri koyarak happy birthday  yazdım  ister duvara ister masa etrafında uygun biryere asılmak üzere....büyük boy fırıldaklar hazırladım  hem dekor amaçlı hemde sonrasında çocuklara verip onları sevindirmeye  ve yine minik fırıldaklar yaptım bunlarda peçetelik olarak kullanılacak, pipetlere krapondan  süsler ve masanın üzerine dağıtılmak üzere mavi bonbon şekerler ,kırmızı kullan at bardak ,tabak,çatal ve bıçak. Herşey 8 kişilik hazırlandı, bende ürünleri kargoya vermeden önce küçük bir alanda sizlere göstermek amaçlı fotoğraflarını çektim bakalım beğenecekmisiniz....
Hepinize mutlu bir hafta sonu diliyorum








5 yorum:

Noblesse dedi ki...

eminim çok beğenilecek, nefis olmuş.

Unknown dedi ki...

çok teşekkür ederim canım, umarım beğenilir

Çiçeklendim dedi ki...

ayy ne kadar güzel hazırlanmışsınız bayıldım:))

Birkaselezzet blogspot.com dedi ki...

TANIŞTIĞIMA MEMNUN OLDUM.
HARİKA....
BANADA BEKLERİM ...

Unknown dedi ki...

çiçeklendim teşekkür ederim
bir kase lezzet bende tanıştığımıza memnun oldum teşekkürler